Zijn er hier mensen die dit herkennen? Oudste wordt zo enorm benauwd en moet zo vreselijk hoesten nadat ze heeft gezwommen of gespeeld met water, met name in de nacht. Na zwemles gelukkig niet maar in de vakantie ging ze veel van de glijbaan en nu is het echt drama en overweeg ik om er toch eens mee naar de dokter te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, ben je daarmee naar de dokter gegaan en hoe ging dat verder?
Hoesten/benauwd na zwemmen of spelen met water
Ik herken het niet. Ook wel bizar dat ze het niet na zwemles heeft. Wel na douchen?
Misschien door koud water oid?
Honkeytonk Nee niet na douchen gelukkig. Ik denk dat het inderdaad met de temperatuur van het water te maken heeft, die combinatie van koud water versus een warme buitentemperatuur of zo.
Vulpen en dan 1 nacht hoesten en benaiwd? Of langer? Raar zeg?
Honkeytonk Langer. Vandaag hoestte ze niet meer zoveel maar het was nu vanaf vrijdag. De ergste benauwdheid hield twee nachten aan. Daarvoor hoestte ze ook al wekenlang, sinds ze bij een klasgenootje met water had gespeeld, maar daar zat misschien ook nog wel een gewone verkoudheid bij. Je weet hoe dat gaat met kinderen en ziek zijn, soms weet je echt niet wanneer iets begint en eindigt omdat het allemaal in elkaar overloopt
Vulpen ja herkenbaar dat alles in elkaar overloopt. Speelt ze zo weinig dan met water? Merk je meer.kf minder last als ze bv lang in het water speelt (zwembad?) of alleen met handen (watertafel oid)
Elsie89 Dit herken ik ook. Ik weet dat ons nichtje ook heel erg last kan hebben van bijvoorbeeld spelen met koud water, maar die heeft ook last na bijvoorbeeld lopen door de regen of koud weer überhaupt. Klein beetje tocht en zij heeft last van haar luchtwegen. Is sowieso snel ziek. Zij heeft veel allergieën en ook asthma.
Honkeytonk Speelt ze zo weinig dan met water?
Wel veel met de pomp op het schoolplein (maar daar word je niet echt nat van), maar verder niet heel veel nee. De lol is er ook wel snel af als je weet dat ze er zo van gaat hoesten
Elsie89 heeft ze het ook in de winter bij snijdend koude wind?
Ik weet het niet goed, zo in de zomer na een winter zonder kou... Maar ze hoest in de winter wel ook veel ja.
Vulpen ja nee snap ik! En als.je thuis eens warm water in de watertafel/waterpistolen doet? Kijken of ze het dan ook heeft?