• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hi dames,

Zoon (7) en ik hebben lang uitgekeken naar onze 4-daagse reis naar Engeland, maar nu is de vlucht geannuleerd. We hebben verschillende opties bekeken, maar eigenlijk gaat het teveel kosten om toch te gaan.
Omdat het ook het verjaardagscadeau voor zoon was, wil ik toch wat anders met hem gaan doen.

Wie heeft er een leuk idee?

• 2 a 3 dagen met overnachting
  • Auto is beschikbaar
  • niet teveel het buitenland in, ivm toestemming vader, net een uurtje of 2 de grens over is oke.
  • Kosten max 300 euro.

Of klimmen/ kletteren in de ardennen?

• [verwijderd]

Cactusje moviepark wilde ik inderdaad ook zeggen!

Binnen Nederland:
    Texel is leuk, zeehondjes, juttersmuseum.
    Of Bosrijk (Efteling)?

Maar wat onwijs balen zeg! 😥

Ik heb wel eens van het het HUP hotel gehoord.
    Of misschien Amsterdam en dan van alles bezoeken?

• [verwijderd]

Dankjullie wel, het hup hotel lijkt me heel tof maar is volgeboekt. Ik ga ff bellen vandaag en kijken of er wellicht toch nog wat vrij is.

Het fruithotel in Ochten is ook leuk.

@[verwijderd] ik vroeg me zo af of ze wel een beetje op tijd hebben laten weten dat jullie vlucht niet door ging. Daar maak ik me momenteel namelijk wel een beetje zorgen om, dat ze een paar dagen van tevoren pas zeggen, hey we hebben je vlucht geschrapt, hier is je geld terug.

Cactusje vriendinnetje van T weet het nu al en die zouden over 2 weken gaan, volgens mij van uit Düsseldorf.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Cactusje
      Ik zou vrijdag de 15e gaan, dus ruim een week vooraf.

Hopsatee
        Oh wat erg! Dit is nou precies waar ik bang voor ben, het zou me ook niet verbazen als dit is zou overkomen.

[verwijderd]
        Nu bedacht ik me dat een dag eerder of later niet zo'n ramp zou zijn aangezien we van maandag tot maandag gaan. Zou je voor de alternatieve vlucht ook nog bij moeten betalen als je die gekozen had?

Cactusje Ja echt niet leuk. Met je hele bende daar staan, weer naar huis, hele bende eruit, 2 dagen later andere vlucht vanuit Luik! En terug wel naar Amsterdam. Allemaal logistieke stress. Kortere vakantie. Kijk, als ik alleen of met m’n man was zou ik het ook balen maar te doen vinden maar als ik daar met m’n hele gevolg en bagage sta zou ik echt gaan gillen.

Mijn neefje is overigens 4 weken zijn 4 koffers kwijt geweest. Ook van hem en z’n 3 kids dus. Is zelfs op Schiphol in het depot geweest om te zoeken. Enorme bende zei hij wel 5000 koffers die daar staan te staan.

Echt zo niet leuk allemaal!

Hopsatee
            Jeetje zeg! Gelukkig nemen we alleen handbagage mee, dat zie ik ons ook al gebeuren...

7 dagen later
            • [verwijderd]

Nou, uiteindelijk krijgen ons ticketgeld (320 euro) terug + een compensatie van 250 euro.

Ik zat eraan te denken om as weekend naar Apeldoorn te gaan. Naar het buitenzwembad daar en klimmen in het klimbos.
            Het buitenzwembad daar schijnt leuk te zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?