Uilenmama N mocht kiezen, het werd panter of is het luipaard...met matchende maillot. Gelukkig kan ik het ook nog combineren met wat in haar kast hangt...
Soturi Voor R. Maar moet terug om te ruilen, want ze vallen blijkbaar erg klein en zijn dus te klein.
Soturi https://www.scapino.nl/blue-box-meisjes-veterboots-1001127094230 En deze kortgeleden ook voor R
Vulpen Voor elk een trui 🙂 Hopelijk passen ze en zijn ze er blij mee. Maar oranje is de lievelingskleur van oudste dus ik heb er wel vertrouwen in.
Toch6 [verwijderd] en echt een meid. Houdt nu al van kleding😆 Op d'r verjaardag kreeg ze ook een setje kleding. De maillot was het mooiste kado 🤣
Soturi Allemaal voor R. Morgen gaan we waarschijnlijk nog even naar de primark. En anders sowieso wat meer voor V kijken
Soturi [verwijderd] Jaa. De derde vind ik ook de leukste van allemaal. En inderdaad, zo jammer dat ze niet groter te krijgen zijn. Ze heeft ze nu in 98. Dus als die haar te klein zijn, kan ik ook geen nieuwe voor haar halen. Maar dan heb ik V nog even.
Soturi [verwijderd] Ze heeft hem ook al aan gehad. De rest nog niet, want het arme meisje is ziek. Dus ze gaat van bed naar schoot naar terug naar bed