Born2bme Aanfgezien zoon met die hitte alleen rompers aan heeft en ik alleen saaie witte had En voor dochter:
Toch6 https://www.altoys.nl/epages/64613646.mobile/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/64613646/Products/14.06.036&Locale=nl_NL Omdat onze pomp het niet meer goed doet.... đ¤đ Beter gewoon een nieuwe sluis dan đ En een losse pomp voor de sluis die we al hebben đ
[verwijderd] Dat hele buffer-sparen begint al goed... đ Maar het was sale en heb me echt enorm ingehouden door maar 2 dingen te kopen. Niet bedoeld als combinatie, maar was even makkelijker te fotograferen.
Lumihiutale Ik twijfel enorm over dit shirtje. Ik vind hem hartstikke leuk maar ook een beetje tokkie ofzo.. đ
Honkeytonk Lumihiutale de letters Warriors is echt niet mijn smaak, voor de rest vind ik het shirtje super leuk en staat hem ook leuk!
Schuurpapier Lumihiutale Het staat hem leuk, de kleur enzo, maar ik snap wel wat je bedoelt met tokkie. Rood staat mijn zoon geweldig, maar toch zou ik hem dan niet dit in het rood aantrekken, als je snapt wat ik bedoel đ
Honkeytonk Lumihiutale wat een schatje đĨ° ja en zo is dat hele tokkie wat je had gewoon weg inderdaad!
[verwijderd] Bij kleertjes.com met 60% alvast wat dingen voor najaar/winter voor de meiden. Met kortingscode nog 10% extra korting. Lange zomerjurkje zal nu nog te groot zijn maar die is âŦ5 dus die kon ik niet niet bestellen. Kan in de kast voor volgend jaar.
Born2bme [verwijderd] oehh kan je later een aan foto van dat rokje sturen? Ik twijfel daarover hoe die aan staat đ¤