Jessie80 wat leuk! Hopelijk past het allemaal! Heel benieuwd hoe ze het gaan vinden 🙂
Vulpen Trompet is populair haha, wat leuk! Zo’n groep die jij beschrijft hebben ze hier inderdaad ook, zag ik. Volgens mij gaan ze dan elke zoveel weken een ander instrument proberen en mogen ze na die hele reeks kiezen wat ze het leukst vinden. Is alleen pas vanaf zes jaar, zag ik. Maar goed, komt qua zwemdiploma wel weer goed uit…
Zonnebloem leuk dat hij er zoveel gevoel voor heeft. Ik hoop stiekem ook op piano, ten eerste om praktische redenen (die hebben we staan namelijk) maar ook omdat ik dat zelf in een ver verleden heb gespeeld. Lijkt me zo leuk om samen te kunnen spelen (en eerlijk; het geluid van een oefenend kind op de piano klinkt mi iets minder erg dan een beginner op viool of fluit 🤪).
Muziekles is hier overal vanaf 5 a 6 (afhankelijk van instrument). Anders kom je in zo’n “muziek op schoot” achtige les voor kleuters en dat heeft ze al eens gedaan. Is niet meer wat ze wil.
Nescio Super leuk! Lukt het met A. al een beetje? Stond me bij dat ze bij jullie idd al jong konden beginnen. Fijn dat ze het leuk vindt. Wat wil E. gaan doen?
Femkes Dit klinkt zo leuk! Hou van laagdrempelig en dichtbij. En ach, als ze professioneel muzikant willen worden kunnen ze altijd nog ergens anders lessen toch? Juist heerlijk op deze manier en zo leer je toch leuk spelen. Had zelf altijd een hekel aan etudes en toonladder enzo. Wilde gewoon spelen wat ik wilde, puur voor de lol. Ga eens kijken of er ook zoiets in onze buurt zit.
Noordeling Ja zoiets zag ik hier ook! Leuk dat ze op deze manier een beetje kennis kunnen maken met verschillende instrumenten en echt een keuze voor zz kunnen maken! Leuk hoor! En idd niet goedkoop. Dat is dan weer jammer😅.
Ze vroeg gisterenmiddag voor t eerst om een liedje te leren op de piano. Het werd good old Vader Jacob 😄. Ging nog echt goed ook! Helemaal trots “kan je t filmen mama? Dan kan de hele familie mij zien” 😂