Ik drop deze even hier:
Ik heb in het andere topic al grotendeels gezegd hoe ik me voel, maar zal het wat aanvullen.
Ik merk dat jullie een kant van mij kennen die vrijwel niemand in mijn omgeving van mij kent. Ik ben in real life best terughoudend met mijn mening en probeer me vaak op de achtergrond te houden. Ik denk dat niemand in mijn familie of vriendenkring van mij weet hoe ik bijvoorbeeld over politieke of maatschappelijke zaken denk π€
Dus dat compenseer ik maar door mijn wordvomit hier neer te gooien.
Aan de andere kant, in het normale leven ben ik véél spiritueler dan ik hier deel.
Dat zorgt ervoor dat mijn visie vaak voor me houdt en ik het dan maar oppervlakkig laat en daar voel ik me dan ook schuldig over, zeker wanneer anderen wel inhoudelijk reageren. Maar geloof me, echt niemand zit er op te wachten dat wanneer iemand ruzie heeft met haar partner ik aan kom zetten met verbanden, energie lezen of karmische relaties π
Plus, het kost me ook bakken energie dus ik heb echt moeten leren om me daarvoor af te sluiten. Maar dan komt er hooguit nog een sterkte uit me, terwijl ik wel meer wil zeggen maar dat dus niet lukt. Ter bescherming van mezelf en uiteraard jullie privacy.
En dan voel ik me weer heel egoΓ―stisch, en combineer dat met mijn wordvomit over mijn leven waar jullie wel op reageren en oh mijn God jullie haten mij hΓ¨? ππ€£
En nu ik toch bezig ben, ik voel me echt mega shit ten opzichte van @Trees. Want jij gaat door een enorm heftige situatie heen, en ik kan je topic niet lezen omdat het mijn hypochondrie triggert. En dan lees ik dat je allemaal kaartjes had ontvangen, en die had ik ook willen sturen, maar ik heb het grotendeels gemist omdat ik het dus niet zo goed durf te lezen. Maar ik denk wel veel aan je, dus ik hoop dat je het niet verkeerd op vat πΆ
Nouja.. Heel verhaal. Wordvomit dus π
En volgens mij heb ik geen enkele vraag ook daadwerkelijk beantwoord. Ik word soms zo moe van mezelf π