Onze zoon loopt dus het liefst in z'n blootje.
We hebben hem gelukkig zo ver dat ie buitenshuis zijn kleding aan laat, maar binnenshuis trekt ie steeds alles uit.
Zeker nu het zo warm is, vliegt de boxer mij binnen no-time rond de oren.
Maar ik merk dat het ook binnen moeilijk vind.
Iedereen kan zo binnen kijken bij ons, we krijgen nogal eens onverwachts visite.
Als hij dan een boxer aan moet, zorgt hij dat hij om de 10min vies of nat is en hem dus alsnog uit trekt.
Lopen jullie kinderen ook wel eens zo rond of heb ik hier echt een kleine naaktloper
Zonder kleding
Aurora Hoe oud is hij?
Hier ook een naaktloper. Althans, was een doorgewinterde nudist, maar sinds we Spider-Man boxers voor βm hebben is hij om.
Ik laat βm lekker, zeker nu hij nog peuter is. Vind het zelf niet zoβn probleem eigenlijk, zolang hij niet naakt over straat gaatβ¦
Afhankelijk van hoe oud hij is zijn er misschien afspraken te maken?
Aurora mijn oudste was ook een naaktloper. Op haar eerste dag op school had ze voor 10 uur al haar kleren al uitgetrokken, want het was warm .
Ik moet zeggen dat ik het thuis en in de tuin gewoon liet voor wat het was. Ik heb er geen moeite mee. Fijn juist dat ze zo vrij was. Het werd vanzelf minder en nu doet ze juist onwijs moeilijk bij elk zichtbaar stukje bloot. Ze schaamt zich dood voor mij als ik mij op het strand even snel omkleed. Terwijl ik het niet zo boeiend vind als iemand even een stuk borst ziet. Ik ben dus een grote naaktloper .
- Bijgewerkt
Mijn kinderen zijn ook echte naakt lopers. Ze zijn 5 en 2 (en 0, maar die weet ik nog niet) en trekken zodra het kan alles uit.
Ik laat ze gewoon, alleen aan tafel en op de bank moeten ze een boxer aan/ luier aan. Als we visite hebben ligt het eraan wie, ik laat ze dan meestal wel wat aan doen, maar zeker op warme dagen hebben ze dat niet lang aan. (En terecht, niks aan toch om nu met kleren te lopen ).
Oh en een grote regel: er wordt niet met je piemel gespeeld als er bezoek is . Dat moet ik nog vaaaaaaaak herhalen, maar gaat ook steeds beter. Moet trouwens ook met broek aan, want blijkbaar liggen piemels vaak scheef en moeten ze recht gedaan worden.
Het zal vanzelf wel minder worden.
Honkeytonk
Haha, dat onderste stukje is heel herkenbaar.
Ik zei al dat als hij er zo vaak aan zit, hij er zo afvalt. Maar dan zegt ie: 'maar hij zat niet goed'.
Dan ga ik hem toch iets vrijer er in laten thuis.
Ik vind het zelf een beetje moeilijk, omdat ons raam heel laag is en mensen binnen kunnen kijken en hem zo kunnen zien.
Wel hem daarin beschermen, maar ik ga hem dan toch maar het nudisten leven laten ontdekken.
Mijn jongste loopt ook graag in haar blootje rond. Wij hebben de afspraak dat de dit alleen mag als de gordijnen dicht zijn. Ik moet zeggen dat het wel iets minder wordt, maar ze heeft het liefste alleen maar haar onderbroek aan
Aurora tijdje raamfolie een idee dan? Zou mij minder storen dan m'n kind continu in kleren proberen te houden
Ik dacht ook aan raamfolie. Scheelt een hoop gedoe lijkt me.
Pimpelmeesje
Dat lijkt mij ook een goed idee. Naakt lopen wordt vanzelf wel minder, binnenshuis en in de tuin zit ik het lekker laten gaan. Who cares.