Bij sommige zal ik het gewoon zeggen maar bij opa oma en tante wil ik het toch iets orginelers.

Dus wie heeft er echt een leuk idee, heb al veel gezien op internet en ken het shirtje van broer, logeerkoffertje, speen in taart en of in bos bloemen enz.

Op werk wil ik met de tijd een doos taart koekjes oid met een tekst aan de binnenkant.

Aangezien dit over zwanger zijn gaat verplaats ik dit topic naar zwanger zijn: alles over de zwangerschap.

• [verwijderd]

Heb je Pinterest?
Zoek eens op ‘Pregnancy announcement’. Kun je ook op Youtube doen trouwens. Zit heel veel origineels tussen.

Ik gaf oma een fotolijstje met gedichtje erin:
je kan me nog niet horen
je kan me nog niet zien
maar als ik in ... wordt geboren
mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?

en op fb een foto van al m’n kids waarop de jongste een vel papier voor zich houdt waar op staat: ik word ook grote broer! terwijl de andere kids naar hem wijzen

Zit te denken om mn zus een zw test in een doosje te geven met een leuke tekst maar waar vind ik zo een doosje?

Bedoel zo een soort kettingdoosje dus misschien maar even naar een juwelier.

15 dagen later

Bij mijn eerste zwangerschap had ik de opa’s, oma’s, mijn broertje en zwager organza zakje gegeven met sokjes I❤️Oma I❤️Opa I❤️Oom etc

Doosjes gevonden in een chinese winkel dus nu afwachten eerst maar mn echo.

Ook al een shirtje klaarliggen met iets van hoera ik word grote broer.

Morena

Thnxx, mn vriend kwam btw met het idee je hebt ook van die zwarte bordjes met witte lettertjes waar je zelf een tekst op kan maken.
      En dan erop zetten. "In september beschuit met muisjes" haha is ook leuk om op tafel te zetten.

Wij hadden tijdens een etentje op tweede kerstdag een kerstkaart bij ieder bord gelegd.
      Die koppen waren echt hilarisch😏🤣

Diazz

Haha geniaal.

Als mn echo volgende week goed is ga ik mn broertje een doosje met een tekst en een test geven voor zn verjaardag echt wil zn hoofd zien denk dat hij denkt neeeeeeee niet weer een neefje of nichtje. Ik geef het als we met de hele fam uiteten gaan. Hij is btw echt supertof met zn neefjes en nichtjes. Terwijl hij nog maar 21 word.

16 dagen later

Wij hadden een foto van onze dochter bellend voor de lightbox, en op de lightbox stond: Ik heb de ooievaar gebeld en een baby besteld.