Rosemary Ik zag zojuist een andere FVD poster “nooit meer een lockdown, stem fvd 16 maart” En dat is gewoon een leugen. De gemeenteraad gaat daar helemaal niet over. Ander kaliber als de gender-poster, maar het zegt wel wat over de partij. 🤮
Manque Overal dat hoofd van Thierry ook... Die kerel is helemaal niet verkiesbaar. De complete campagne slaat nergens op.
iMoeder Manque Dat vind ik dus ook zo stom. Ik begrijp inmiddels ook dat er anti Femke Halsema posters hangen…. in Alphen aan den Rijn…? 🤔🤔 Overigens hier hetzelfde als bij [verwijderd] ; alle FvD posters zijn door creatieve activisten van teksten en kleurtjes voorzien. Waaronder Thierry met Hitler snor, die kon ik wel erg waarderen moet ik zeggen.
Rietjesbeker Net nog de stemwijzer gedaan en ik mag met enige blijdschap verkondigen dat van alle partijen die meedoen, ik overduidelijk het minst had met de fvd. 😝
Sneeuwvlok Hier ook geen fvd of pvv of andere extreem rechtse partij die mee doet. Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslagen of er nog steeds zoveel op gestemd wordt. Volgens mij hebben veel mensen op fvd gestemd vanwege het Corona beleid, maar hoe ze nu over Rusland denken daar kan toch niemand achter staan? Ik ken ook wel mensen die tegen het Corona beleid waren maar niemand die het nu met Rusland eens is.