Wat zijn daar echte aanraders om naar toe te gaan? Bij regen of droog...
2 volwassen vrouwen (qua leeftijd dan ๐Ÿ˜). Hotel in Putten is de bedoeling, dat zit op de helft tussen ons in. We willen vrijdag rond de lunch daar zijn tot zaterdag na diner dus echt 1,5 dag ๐Ÿ™‚
Voor nu hebben we alleen het klimbos vast staan voor als het droog is en klimbos open

• Trees hebben hierop gereageerd.

Hรฉ wat leuk, het klimbos is 7 minuten fietsen vanaf mijn huis. ๐Ÿ˜œ Als het in H is.

Toch6 misschien wandelen en eten op landgoed schovenhorst. Je kan daar ook de bostoren beklimmen.
      Eventueel museumboerderij? Of de sauna. (is wel een beetje aftands, maar wel gezellig). Workshop sieraden maken bij de kralenwinkel?

Bij deze dan ook mijn meest favoriete gezegde uit Putten. Weet je wat pas zonde is? Botter op je kont smeren en dreug brood eten!

Een van mijn favoriete restaurants is boshuis drie. Kun je ook prachtig wandelen en de schaapskooi is in de buurt.

Trees Ik wou ook de bomentuin van Schovenhorst tippen ๐Ÿ™‚

Wanneer ga je? De zandsculpturen van Garderen zijn ook wel leuk. En gewoon lekker ergens uitgebreid lunchen toch?

Ysabella in Garderen. Althans, die staat op ons lijstje nu

Trees Weet je wat pas zonde is? Botter op je kont smeren en dreug brood eten!

Dan doen we dat niet ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Vulpen 11/12 maart. Dus t kan mooi weer zijn maar ook nog grote kans op regen ๐Ÿ˜‰

Ik vind Harderwijk een leuke stad, Apeldoorn ook. In Apeldoorn kan je leuk/lekker bij Martins eten.
            Klimbos Garderen inderdaad. Zijn de Zandsculpturen er ook of is dat alleen in een bepaald seizoen?

Het Loo? Zit mooi bos bij (en een doolhof ๐Ÿคฃ).

Subtropisch zwembad. Gezellig samen van de wildwaterbaan haha.

• Trees hebben hierop gereageerd.
            • Toch6 vindt dit leuk

Toch6 Ja, ik zag op de site dat de sculpturen dan nog niet af zijn ๐Ÿ˜…

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

smax Zandsculpturen er ook of is dat alleen in een bepaald seizoen?

Dat is enkel in de zomermaanden. Volgens mij vanaf april /mei ergens.