21 dagen later

Ansji haha hey zit je in de buurt? Ik dacht er laatst nog aan ๐Ÿ˜„ veel plezier!
Heb je al gezien hoe mooi de speeltuin geworden is?

• Ansji hebben hierop gereageerd.

Zo trots op de 3 jongens, die zonder echt morren, 12 uur gereden hebben vandaag! (Met 2 x uur laad pauze en geen schermpje want die hebben. We niet ๐Ÿ™ˆ๐Ÿคฃ) en de jongste met echt 100den waterpokken. Ook geen kick gegeven. De oudste 2 af en toe wel zeuren of wat geruzie , maar niks wat thuis ook niet zo zijn.

Nu lekker vakantie!!! ๐ŸŽ‰

Ansji gaat het goed met jullie?!?!? Vanmorgen vroeg 5 of 6 brandweer wagens voorbij horen komen met gillende sirenes en die gingen naar het vakantiepark waar jij zit ๐Ÿ˜ฑ

Voor alle luie kampeerders. Deze zijn briljant! Niet meer hameren of met het zweet op je rug de haringen er weer uit proberen te trekken uit een harde ondergrond. Je schroeft ze er gewoon in en uit met de accuboormachine in een paar seconden. Plus nooit meer je voeten openhalen door over een haring te struikelen. Ik zie net een paar nieuwe buren op de camping ze gebruiken en we zitten allemaal vol verbazing en afgunst te kijken ๐Ÿคฃ

https://www.dewitschijndel.nl/peggy-peg-starterskit-oranje-blauw/?gclid=EAIaIQobChMIsZbNsJGc-QIVw7LVCh3MWQEBEAQYAyABEgIwU_D_BwE

Trees

Dank je voor de tip ๐Ÿ˜
        Wij mogen altijd de camper van mijn moeder en stiefvader mee. Ze willen er nooit iets voor hebben, dus geven we altijd iets cadeau voor de camper, maar gezien die nieuw is, is dat lastig. Dus dit is dan juist leuk en handig ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

June fijne vakantie!