Vulpen 3 boterhammen (met vegan eiersalade, pindakaas en vegetarische boterhamworst) en een minibeetje geroerbakte witlof dat nog over was van gisteren.
Lovely83 Op vrijdag gaan man en zoon altijd naar de moskee en dan nemen ze op de terugweg kibbeling mee.
Hopsatee Ik moet ongesteld worden dus dan kan ik niet leven op m’n salades soepjes en dat soort dingetjes. Dan moet ik brood 🤣 Dus ik at een volkorenboterham met pindakaas, en nog 1 met kaas en omelet met groenten
Cactusje Doordeweeks is het hier altijd een boterham, soms een eitje erbij voor kleine meid, ik niet want ik ben allergisch voor ei. Regelmatig op vrijdag iets anders dan een gewone boterham, vandaag was het suikerbrood, soms is het een tosti of pizza.
Huggybird Wrap met pesto mozzarella en tomaat in het tosti-ijzer En gisteren eten wat we van eergisteravond over hadden, Marokkaanse couscous, (verspakket van jumbo ) Jammie!!
Hopsatee Ik had een pistolet volkoren met huisgemaakte tonijnsalade van de visboer en 2 speltcrackers met hummus (later)