Trees wat kut 😔 heel eerlijk gezegd was mijn vraag ook bedoeld met de insteek om te vragen of je niet beter in dagbehandeling zou kunnen zijn bij een revalidatiecentrum.
Het blijft 1 van de moeilijkste dingen voor ons; wij zijn ook glas halfvol mensen (meestal) maar om de juiste hulp te krijgen moet vaak juist de negatieve bedoeling op papier. Ik denk dat ze gewoon inschatten dat je het nodig hebt om intensievere begeleiding te krijgen en dan moet je daar de passende woorden bij noemen.
En mijn inschatting was gebaseerd op wat jij vertelt, dus misschien is het niet zo dat je er slechter aan toe bent dan je denkt, maar vind je het al sneller "normaal" en bekijk je het gewoon relatief positief, wat op zich heel goed is.
Ik weet niet of ik het goed uitleg, ik hoop het wel. Ik weet wel dat je met de tijd enorm kan verbeteren, als ik kijk naar mijn man. Hij komt natuurlijk van veel verder, hij was een plantje. Leeftijd is belangrijk, jij bent ook nog jong, en de bereidheid te werken, dat heb jij zeker! Hopelijk kunnen ze aan de hand van het mdo een goed advies geven voor meer/betere begeleiding en dan is de puzzel compleet.
Schrik niet teveel van de woorden ernstig etc, dat zegt niets over de toekomst.