Toch6 Manque vanmiddag klein rondje. Morgen gaan we een groter stuk doen. We kregen ze alleen vanmiddag al geleverd ipv morgenochtend dus langer plezier ervan. Man en E hebben fietsend boodschappen gehaald nog
Toch6 Toch6 fiets van L mogen ruilen tegen maat groter. Fiets was te klein en we fietsten er langs. Zonder problemen kunnen ruilen 👍
Noordeling Toch6 veel van dit soort fietsen gezien vandaag, nog gekeken of jullie t konden zijn maar k denk het niet.
Noordeling Wij hebben bijna 30km gefietst, oudste op haar eigen fiets en geen moment gemopperd 🎉 Jongste op de aanhangfiets lekker meegetrapt! Lekker dagje zo.
Tullip Ik zie hier toevallig tandems langskomen. Wij hebben thuis 2 tandems, 1 ouder-kind van Onderwater en 1 normale van Van Raam. Omdat wij 2 blinde pleegkinderen hebben zijn we opzoek naar een tridem. We hebben er 1 van Onderwater op proef gehad maar die beviel niet zo. Heeft hier iemand ervaring met tridems en welke fijn zijn?
Toch6 Tullip geen idee, dit was onze eerste x, gehuurd op vakantie. Lijkt me best even wennen, blinde pleegkinderen. Of valt dat mee qua aanpassingen?
Tullip Toch6 Ja dar is wennen en soms zoeken naar de juiste aanpassingen die nodig zijn. Maar het is te doen.
Hooyo-shimbir Ik fiets nog steeds niet veel met m’n meiden maar wilt toch even zeggen dat ik al 1000km met m’n nieuwe fiets heb afgelegd! Ik vind t zo heerlijk en echt veel fijner dan de trein. Dat we er flink kosten mee besparen is natuurlijk ook heerlijk meegenomen. Afgelopen week elke dag 45km afgelegd, dat is toch dik 200km 😄
Meca Deze hebben wij vandaag gekocht. Onze drie kids passen allemaal met gemak achterop. Wat een lol op die testbaan. Helaas vanavond veel te laat thuis om nog een rondje te maken maar morgen kan de pret beginnen 🚴
Huggybird Meca wat een gaaf ding!! Wil je een foto plaatsten hoe dat er uit ziet met 3 kinderen erop? (Als je dat niet wilt helemaal goed hoor) ik ben echt zo benieuwd hoe dat eruit ziet.
Meca Miek89 Wel goed omdat ze nu nog licht zijn. Mag ook maar 65kg max achterop. Maar net als met een gewone fiets als je kind hard omdraait voel je dat wel. Maar ik ga dat nog voelen want echt fietsen heb ik nog niet gedaan. Huggybird Mijn man is net op pad met ze vieren want 1 heeft een kinderfeestje. In alle hectiek geen telefoon bij de hand dus nog geen foto gemaakt. Dus die maak ik later vandaag!
Meca Huggybird -weg- Van mijn man gestolen. Ik heb geen idee hoe je die emoji moet vergroten dus haal hem zo weer weg.