Ik kom meestal rond de 120 uit, incl koopzegels.
Vaak bestel ik shampoo e.d. wel mee, maar alleen als het in de aanbieding is . Soms ga ik dan over de 120 heen, maar dan koop ik dus wel in bulk. Dit is voor 2 volwassenen, 2 kinderen, zonder huisdieren.
Eens in de zoveel tijd heb ik wel een flinke kruidvat bestelling van 80 euro, maar dat is eens in de zoveel maanden. Meestal zijn dat dan luiers en billendoekjes e.d.
Wat voor mij heel erg helpt is dat ik wekelijks boodschappen bestel of haal. Ik maak dan een weekmenu aan de hand van wat er in de aanbieding is en wat ik nog heb liggen. Wij drinken vrijwel geen frisdrank en misschien 1 pak sap in de week. Ik wil wel heel graag besparen op minder vlees eten.
Nu heb ik bijv voor 7 dagen boodschappen en ik ben 110 euro kwijt. Daarbij heb ik 25 euro korting (dus boodschappen twv 135 euro).
Overigens kan ik best goedkoper uit als ik Too good to go boxen ga halen en dingen op de markt e.d. ga kopen, maar dat moet allemaal snel op en ik heb er echt geen tijd voor. Vandaar alles gewoon lekker bij de appie.