Vulpen ik ben moe als ik uit bed kom, als ik dan gedoucht en ontbeten heb gaat het wel tot ongeveer 15 uur, als de kinderen bijna thuiskomen. Dan stort ik echt in. Na het avondeten heb ik weer een opleving tot ongeveer 21 uur. Maar ik kan niet vroeg slapen. Vroeger dan 23 uur lukt niet. Ik slaap zo'n 8 uur per nacht en slaap meestal ook goed. Word bijna nooit wakker.
Misschien is het logisch en 'wil' ik te veel, maar toch heb ik het idee dat er meer in zit, maar dat ik het er nu niet uitkrijg ofzo...
Hopsatee dat klinkt wel herkenbaar. Gek genoeg sliep ik bij E. heel slecht (zij werd meerdere malen per nacht wakker) en draaide ik nog avonddiensten en toen voelde ik me energieker dan nu. Ook de weekenden kon ik propvol stoppen, ik ging maar door. Sinds A. er is, is dat eigenlijk weg. Ik heb een kleine opleving gehad toen ik van baan veranderde en met corona stortte dat weer in. Deze vakantie heb ik me voor het eerst uitgerust gevoeld, dat duurde 3 weken denk ik 😅
[verwijderd] het kan best mentaal zijn, zoals je zegt. Dat ik teveel aan m'n hoofd heb en dat ik dat normaal vind, maar het eigenlijk niet zo goed kan handelen, ofzo. Maar dan is de vraag: waar doe je goed aan? Die hobby maak ik werk van, maar verder kan ik niet veel meer doen qua slaap, beweging, denk ik?