Ik heb een maand geleden weer een holter onderzoek gehad omdat ik heel erg last had van overslagen. In die 3 dagen heb ik overslagen gevoeld, ik voelde me niet lekker etc. Eigenlijk alles wat ik wilde "vangen".
Nu is er helemaal niks uit het onderzoek gekomen. Zelfs geen overslagen. Ik was heel erg verbaasd dat er niks was uitgekomen maar natuurlijk ook heel blij!
Maar nu heb ik dat gevoel dus nog steeds. Wat heel erg opvalt is dat wanneer ik dat gevoel heb. En dat voelt dus als een hart overslag, soort bonk in mn keel. Dat ik vlak erna moet boeren.
Nu heb ik sinds een maand ook een opgezette buik/maag en voelt alsof er lucht vast zit. Ik krijg het ook moeilijk weg geboerd. De overslagen voel ik nu nog vaker als voor het onderzoek. Huisarts weet niet wat het anders kan zijn.
Ik heb wel weer de huisarts gemaild dat het enorm vervelend is en ik er paniekerig van worst. Aangezien het gevoel echt naar is.
Herkend iemand dit? Kan dit gevoel lucht zijn dat zich verplaatst? Ik noem maar wat. ....😫😫