Ik denk dat R donderdag een allergische reactie heeft gehad. Hij ziet er niet uit joh 😭.
Opvang belde dus half 4 dat hij koorts had en vlekjes. Vanwege wat er vorige maand gebeurde direct door naar de huisarts en waren nu geen petechiën. Wat wel wist hij ook even niet, maar de uitslag op zn billen en voeten was eczeem (dat heeft hij ook al lang) dus hormoonzalf (vind ik prima). De uitslag in zn gezicht en op zn benen was minimaal nog.
Daarna hele slechte nacht en gisteren kreeg ik fotos en viel zowat van mn stoel maar t was al laat. Thuis dacht ik echt, oh my god. Als ik thuis was geweest was ik nog terug geweest naar de huisarts. Maar na het eten was hij verder redelijk vrolijk, en moe dus heb de hap niet gebeld (zoveel spoed leek het niet te hebben).
Vannacht betere nacht , ik heb gisterenavond ook zn gezicht en benen gesmeerd met hormoonzalf.
Vanmorgen was hij in een stuk betere doen, wel heel erg moe, de uitslag lijkt wat rustiger maar is nog volop aanwezig.
Heb ook getwijfeld aan hand voet mond ziekte , maar het zijn geen blaasjes, zitten niet in zn mond , niet op zn handpalmen en niet op zn voetzolen. Er zit wel uitslag boven op zn voet, maar die heeft hij dus al langer. Zn benen en rondom zn mond zit het vooral. En handen.
Hij lijkt als 2 druppels water op mij op die leeftijd , als ik een manderijn at, zag ik er precies zo uit. (3x raden wat hij woensdagmiddag heeft gegeten).
Maar goed. Zeker weten doen we het gewoon niet. Maandag ga ik denk ik toch even terug naar de huisarts om het te laten beoordelen