Wat mooi en eerlijk beschreven. Fijn dat je vriend het op sommige momenten over kan nemen en dat dat (om deze reden) steeds minder vaak nodig is! Ik wens jullie alle geluk!

Wel gelezen maar weet niet wat ik moet zeggen.
Fijn dat het wel steeds beter gaat

Fijn dat alles weer goed gaat. Het moeten lange 20 weken zijn geweest die 2de helft.

Wat een angstige tweede helft van de zwangerschap zo. Ik herken het een beetje, wij waren voor dochter ook ruim 2 jaar (en 2 miskramen) bezig, zoon was na 1,5 maand klaar. En ik heb nooit zo iets engs meegemaakt met een onregelmatig hartje, maar dat gevoel van onwerkelijkheid, dat het vast ergens mis gaat, dat herken ik wel. Maar voor mij was dat vooral eerste 20 weken.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Rietjesbeker Maar voor mij was dat vooral eerste 20 weken.

Ja, dat had ik ook wel. Maar daar hoopte ik het nog los te kunnen laten na een goede 20-weken echo. Wat lukte voor die ene dag. 😂

Ah zo rot dat een zwangerschap met zoveel zorgen verloopt. Heel.herkenbaar. hopelijk kan je steeds meer band opbouwen met de kleine ❤️.

Wat heftig @Soturi , ik snap dat je een knauw hebt gekregen van alle stress en zorgen. Hopelijk komen die momenten steeds minder vaak voor.