"Zet neer waar plek is"

Op categorie. Fictie, jeugdboeken, natuurkunde/wiskunde, cosmologie, human science’s, kookboeken, gezondheid, zelf hulp, religie etc

Onze boekenkast beneden:

1. Personal significance: alleen de mooiste boeken of die met emotionele waarde mogen er zijn
    2. Categorie: onderste plank is non-fictie, bovenste poëzie
    3. Alfabet
    4. Chronologie: dus bij meerdere boeken van één auteur eerst het oudste boek enz.
    5. Hoogte: één plank is wat lager dus daarbij moet ik bovenstaande indeling wat loslaten
    6. Stacked: alle boeken die we later kregen liggen zo'n beetje op de andere.

Kinderboekenkast:
    Totale chaos en overvol. Moeten we echt wat anders op verzinnen

Boekenkasten op zolder:
    Grotendeels op categorie.

Op hoogte. De kinderboekenkast is veel chaotischer.

Ik heb al m’n boeken onlangs weggedaan 🤣 Heb alleen nog een paar bepaalde series en die heb ik op serie gezet.

Kinderboekenkast is van grootte naar kleiner maar meestal gewoon een stapel.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Dat verschilt per kamer. Meestal totale chaos. En van die Ikea boekenplankjes grootste achter en kleine voor.

• [verwijderd]

Op kleur, geeft me meer rust.

Digitaal, wel op auteur 😬🤣

Vulpen haha geen ruimte meer en dan heb ik boeken maar ik lees ze nooit een tweede keer. Dus ineens was ik er volledig klaar mee 😬

Op categorie en dan per schrijver op volgorde van uitkomen.

• [verwijderd]

Ik heb nauwelijks boeken. Ik vind het nutteloze dingen als ik ze uit heb.

Op zolder in een doos en nog ergens wat in een la. En tegenwoordig lees ik veel digitaal. Vroeger had ik ze op hoogte staan.

Ik heb momenteel alleen kinderboeken en deze staan op hoogte.
      Zelf lees ik alleen nog maar digitaal.

Chaos!
      Het is een combi van height, stacked, onderwerp, en chaos… vooral chaos.
      Toevallig lag ik gister op bed en maakte deze foto omdat ik lui was voor een vriendin hahaha maar hierbij een van m’n boekenkasten