Vulpen
Het is meer dat ik het voorgesteld heb omdat ze zoveel last van haar menstruatie heeft elke keer. Veel pijn en veel bloeden, wat ook nog eens 11 dagen duurt afgaande op haar vorige menstruaties. In die tijd durft ze alleen rechtop te zitten omdat ze anders doorlekt. De eerste broek is alweer uitgewassen omdat het maandverband plots toch te vol zat, ze had voor de lunch gecontroleerd en het kon nog wel even wachten, na de lunch volledig doorgelekt en zolang zitten we niet aan tafel voor een boterhammetje. Voor haar lijkt me dat de pil wel een oplossing is om het te verbeteren.
[verwijderd]
Voor mij is het een uitkomst, enige nadeel is dat mijn libido vrij laag is. Toen ik zwanger wilde worden van de jongste had ik een nette cyclus van 28 dagen, daarvan was ik 21 dagen beroerd. Ik voelde me alleen goed in de periode dat mijn menstruatie voorbij was tot de eisprong eraan kwam. Met bijbehorende moodswings. Dan heb ik liever een lager libido dan mee bijna constant prut te voelen. Ik begrijp dat de pil voor veel vrouwen echt negatieve effecten heeft, maar voor mij heeft het meer voor dan nadelen.