Sevenof9 anw was echt vreselijk.. ik denk niet dat ik daar ooit iets geleerd heb.
CKV vond ik wel echt geweldig. Ik werd echt heel gelukkig van het schrijven van de 10 verplichte verslagen van toneelstukken in mijn locale theatertje. En Romeo en Juliet opvoeren, fantastisch!
Maar goed, als ik de havo had afgemaakt had ik geprobeerd een plekje te bemachtigen bij de filmschool, mijn 2e keuze was een toneelopleiding en mijn back-up was media & entertainment management. Dus ckv was de enige reden waarom ik naar school ging 😆
Uit mijn training 3 maanden geleden kwam er ook uit dat ik iets in de kunst of cultuursector moet doen, dus dat is nooit veranderd. In mijn volgende leven wordt ik wel Art director ☺️
Hopsatee Moest je ook een partituur schrijven voor muziek?
Ik moest googlen wat dat ook al weer was, dus ik denk het niet? 🤣
Ik heb 20 keer de film over het leven van Mozart gekeken, terwijl de docent ondertussen iets anders ging doen. En iedere les klassikaal bohemien rhapsody zingen.
Het jaar daarna was de muziekleraar de vader van mijn vriendje, dus ik herinner me vooral dat ik het altijd heel gênant vond om in zijn les te zitten. Geen idee wat er daadwerkelijk van me verwacht werd te doen, misschien wel een partituur schrijven? Misschien niet, ik probeerde altijd onder mijn tafel te verdwijnen 🙈
Marshmallow ik vind het nog steeds echt heel jammer dat dat bij ons niet mogelijk was, ik had heel graag aardrijkskunde willen verder willen volgen maar die mocht ik niet in mijn pakket.
Misschien had ik dan 2 vakken gehad die ik leuk vond. Nog steeds niet genoeg voor een diploma, maar toch 🤣