iMoeder wat toevallig, ik zei 10 minuten geleden echt precies hetzelfde tegen I!
Ik heb echt maar 3 herinneringen aan 5 jaar wiskunde: mijn docent leek op een alien (serieus 🙈), duckhunt/snake/oliebol/boobies op mijn rekenmachine, en een algeheel gevoel van dit:

Maar procenten berekenen dmv een factor? Heb ik vorig jaar pas geleerd toen ik I hielp. Ik heb mezelf aangeleerd om procenten te berekenen door te shoppen in de sales, en ik denk dat mijn manier volslagen onlogisch is maar 't werkt wel 🙈
I had het net over een graaf, en ik heb het moeten googlen want ik had er nog nooit van gehoord. Ook de plaatjes, nooit gezien. Ik moet dat toch gehad hebben? Het lijkt echt alsof mijn hersenen het volledig verworpen hebben.
Maar als ik nu I moet helpen vind ik het oprecht steeds leuker worden. Juist omdat het voor mijn gevoel helemaal nieuw is, geeft het echt een kick als ik het dan toch begrijp!
Laatst had I hulp nodig met het berekenen van hoeken wanneer je gebruik maakt van een Z, F of X figuur, en ik had het gevoel alsof ik een escaperoom puzzel aan het maken was, ik vond het zo leuk om te doen 😅