Noordeling Vulpen Bloem Hopsatee Trees Liekje81
Heel leuk en heel spannend! Voor haar maar ook voor ons 🙈
Het gaat vast een hele mooie en en vooral ook hele leerzame ervaring worden.
Ondanks dat we haar enorm gaan missen vinden we het ook supergaaf dat ze dit wil, durft en hard gewerkt heeft om dit te kunnen en mogen doen.
We hebben wel de pech dat ze nog geen 18 is als ze gaat.
De vriend en vriendin waarmee ze gaat zijn beide dan al 18 en krijgen uitwonende beurs. Voor T moeten wij dat zelf betalen. Ergens is dat zuur en krom…. Niet perse voor T want wij kunnen er voor zorgen dat zij evengoed kan gaan, maar dat is niet voor elke ouder te regelen. Ik vind het moeilijk te verkroppen dat niet elk kind dat dit wil die kans krijgt….
Zij wordt tijdens de stage periode 18. Hopelijk krijgt ze voor die laatste maand nog uitwonende beurs. We gaan het zien.
De reden dat ze het nu allemaal al regelen is dat de docent die dit organiseert eind mei met pensioen gaat. Hij wil alles al zo veel mogelijk rond hebben. Hij was ook erg te spreken over de contact personen op Malta. 1dame voor de stage plekken en 1 meneer voor het appartement. Zij zijn een soort van ‘ouders’ op Malta zeg maar. Zij spreken de taal ook en maken ze wegwijs.
Dit is voor ons als ouders weer heel fijn ☺️
Natuurlijk gaan we er heen! Ze wordt daar dus 18 en ze vroeg ‘mam…. Zijn jullie er dan niet bij als ik daar jarig ben?😢’
Ik ging kijken naar de mei vakantie maar die is laatste week april/eerste week mei en zij is 24 mei jarig…..
We hebben besloten om eind mei op haar verjaardag lekker daar te zijn. Ik heb het al neergelegd bij de directeur en we zien wel hoe we het regelen! 🤗 maar we zijn erbij als ze jarig is!!! 🥳