Pro
Werk; ik heb het naar mijn zin en het loopt. Het past goed in mijn leven. Ik ben minder gaan werken en dat bevalt heel goed.
Gezondheid; ik heb mezelf even een flinke schop moeten geven en ga nog steeds met frisse tegenzin, maar ik sport weer twee keer in de week. En dat doet me erg veel goed, vooral ook mentaal. Waarbij kudos voor m’n trainer.
Ex; ik durf het bijna niet hardop te zeggen maar die lijkt redelijk stabiel te zijn. Waardoor de omgang ook vrij probleemloos loopt momenteel.
Emotioneel; ik ben erg gegroeid op dit vlak. Vooral grenzen aangeven en op een volwassen manier met conflicten omgaan. Dit komt voornamelijk door mijn relatie en mijn eigen reflectie daarop. Ik kijk nu ook door deze relatie weer heel anders terug op mijn huwelijk. Misschien wat gênant maar ik heb daarin ook veel gehad aan TikTok.
Online/hobbies; ik heb online met gamen nieuwe mensen leren kennen en daar geniet ik erg van. Ik lees ook weer meer, dat stond lang op m’n wish list.
Kan beter
Relatie; op zich gaat het goed en stabiel. Maar voor m’n gevoel zit er geen groei in. We gaan nergens ‘heen’. Ik kom er zelf niet zo goed uit waar mij onrust hierin vandaan komt. Is dat door slechte ervaringen uit het verleden? Wat wil ik dan? Wil ik wel huisje boompje beestje samen wonen met vriend? En waarom dan? Moet dat van anderen, omdat het ‘zo hoort’ terwijl ik het zelf wel prima vind zoals het gaat? Of mis ik echt iets in de relatie? Ik pieker me suf soms en kom er niet uit. Vriend is nog steeds geen prater. De dingen die ik zeg doet hij wel iets mee, dat merk ik. Maar hijzelf denkt over deze dingen helemaal niet na. Hij is van de korte termijn en nu gaat het goed.
Werk; voor nu is het goed, daarom ook hier boven bij pro. Maar op de lange termijn wil ik toch anders, beter, verder. Omdat als ik eerlijk ben is mijn werk te makkelijk voor me waardoor ik wel wat uitdaging mis.
Sociaal; ik ben een aantal van mijn vriendinnen ‘ontgroeit’, niet in verticale zin maar we zijn qua leven andere kanten op gegaan. Eigenlijk wil ik weer wat andere mensen leren kennen die ook door ouder wordende kinderen meer tijd voor zichzelf weer hebben. En die het leuk vinden om eens wat anders te doen dan thee drinken en shoppen.