Bedankt voor de reacties.
Ik werd tijdens het eten even heel naar van het gesmak. Dat ik het topic redelijk gefrustreerd heb geschreven.
Ik vraag me af of het iets is voor logopedie. @Toch6 ze praat netjes en duidelijk. Ademt door haar neus en heeft in rust haar mond netjes dicht.
Tantetil ze ademt door haar neus. Ze is wel een orenkind. maar verder geen klachten.
Jules verschrikkelijk hรจ? Soms lijkt het even goed te gaan, maar vandaag gewoon 3 x achter elkaar moeten zeggen. Arghhhh.
Weet je wat die muts er nog bij zegt? Mam je hebt ook zo lekker gekookt. Je zou d'r wat doen. ๐
Zuremat Ik hoop echt dat ze het gaat oppakken. Ik vind het zo erg als ze ergens anders gaat eten, wat moeten die ouders wel niet denken?
Ik leer ze echt wel netjes eten. @Vulpen Ze eten met bestek ook mijn 4 jarige al vroeg. 1,5 jaar zat ze al te klooien met haar lepel. Vragen of ze van tafel mogen. Dat is gelukt, maar dat smakken.. ๐ de jongste smakt niet trouwens bij haar had ik het vanwege haar astmatische aanvallen eerder verwacht of begrepen.