Ik wil zaterdag naar een strand. Normaal pak ik de auto naar Langevelderslag, maar ben te bang dat dat al vol staat tegen 11 uur.
Ik bedacht me dan de auto te nemen ergens heen en van daaruit met OV naar betreffende strand.
Of heeft iemand nog andere ideeen dan mijn idee waar ik bv wel gewoon zou kunnen parkeren zo midden op de dag?
Parkeren Den Haag voor OV naar Scheveningen
Liekje81 hier heb ik dat gedaan:
https://parkereninscheveningen.nl/
Je kiest dus begin en eindtijd (ongeveer) en je kenteken. Ik had geen aangewezen plek overigens maar het is echt een mega parkeergarage dus ik neem wel aan dat ze dan een plek voor je vrij houden. Van hotel begreep ik dat meestal rond 12.00 echt druk is/wordt en dan dus aanraden voor die tijd aan te komen. Ik was er toen ook rond 11.00 en dat ging prima (redelijk mooie dag!)
Hopsatee ja had de site al gevonden. Ze adviseren voor 10 uur in te rijden wegens mogekijke drukte. Dat zou wel prima kunnen.
Ik kan m ook bij Ikea Haarlem neerzetten en van daaruit met trein naar Zandvoort. Dan parkeer ik zelfs gratis, haha. Geen idee of Zandvoort leuk is. Als er maar en wc ergens is, een viskraam of friettent dan is het prima.