Weet niet zo goed waar deze het beste te plaatsen, vandaar maar hier.
Door mijn hyperemesis gravidarum ben ik erg aangewezen op de ondersteuning en hulp van anderen. Nu wil ik graag mijn partner -want voor hem is het ook niet altijd even makkelijk -en schoonouders een extra blijk van waardering en dankbaarheid tonen. Uiteraard zeg ik dit regelmatig met woorden, maar zou het ook graag met een kleinigheidje willen doen.
Waar zouden jullie aan denken bij het geven van iets? Voor schoonouders zit ik te denken aan het samenstellen van een pakketje met verschillende dingen. Voor mijn partner alleen geen idee!
Schoonouders hebben hobbies, maar dusdanig specifiek/smaak gebonden dat ze zelf dingen ervoor moeten aanschaffen en vriend koopt alles wat hij nodig heeft zelf. Dus daar kan ik helaas weinig mee en kom niet verder dan standaard flesje wijn/bier/ waardebon van e.o.a en te goed bon om bij ons te eten. Normaal genoeg ideeen, maar de hormonen -ideaal om overal de schuld van te geven- maken het me even niet makkelijk.
Tips zijn dus welkom, zowel die geld kosten als bijvoorbeeld creatief iets maken.