Hopsatee Onze jongste gaat ook heel vaak auw auw auw niet me pijn doen roepen. Dat doen we dus helemaal niet hè. Ik schrok er de eerste keer dus van. Hij gilt ook zo hard dan alsof ie gewurgd wordt.
Van zo'n driftbui heb ik dus helemaal niks, maar dit doet mijn zoont dus ook en dan raakt ie echt een irritatiesnaar 🙈
Heb hem dat hij peuter/kleuter wat keren over mijn schouders meegenomen. Hij weigerde dan om verder te lopen omdat hij zijn zin niet kreeg. Nu is hij 10 jaar en heeft hij nog wel eens van dit soort buien (overprikkelling). Laatst op de fiets naar het centrum had ik hem wel 20x gezegd dat hij gewoon moest fietsen. Stunten, op één wiel rijden en andere idioterie mag hij in de speeltuin doen maar niet op een fietspad langs een drukke weg. Had hem al gezegd dat ik er nu echt klaar mee was... en ja hoor.... toch weer doen.... Straf dus. Wilde hij niet meer verder fietsen, blokkeerde het fietspad en er kon niemand meer langs 🙈 Geen land mee te bezeilen. Toen ik hem op de stoep wilde zetten begon hij met toch een partijtje te gillen. Au! Au! Au! Je doet me piiiijjjnnn!!!! Nou, toen schaamde ik me dus kapot.
Kon ik niet wegfietsen, want hij wist de weg niet. Ben dus maar op de stoep gaan zitten, met de boodschap dat ik wel even in 't zonnetje zou wachten tot ie klaar was met zijn gegil en we weer verder konden.