Blue De audities zelf waren erg leuk om naar te kijken
Dat lijkt mij dus ook echt heel leuk om te doen. Het is denk ik inderdaad ook erg ingewikkeld. Ze kijken hier oa inderdaad ook naar potentie.
Blue Hoe dan ook is het echt knap van je dochter.
Ik ben nu al trots. Ze zag vreselijk op tegen het zingen, maar ze heeft de mensen die het beoordeelden recht aan gekeken met een lach en is voluit gaan zingen. Al klonk het volgens haar voor geen meter.
Mijn dochter is echt extreem verlegen en durft niet eens wat te vragen in een winkel, maar dit doet ze wel! Sowieso heeft ze op het podium als ze danst geen enkele schaamte meer. Echt zo bijzonder en dat ze ook nog zo durfde te zingen, vond ik wel lef hebben.
Sevenof9 Ooooh wat spannend! Ik zou ook mijn mail checken hoor!
Het heeft alleen nog geen enkele zin om nu al non-stop te kijken haha. Nog irritanter is dat echt bijna bovenin mijn inbox een e-mail zit van de dansschool van mijn oudste dochter met als titel gefeliciteerd je bent uitgekozen voor een extra hoofdrol van de voorstelling bladiebla. Elke keer open ik mijn inbox en zie ik de combi dans en gefeliciteerd en slaat mijn hart over voordat ik mij bedenk dat dit van mijn oudste is 🤣