Noordeling Trees ja je moet het echt loslaten. Met 3 maanden is ze ook al geopereerd, vreselijk vond ik dat...
Vulpen Noordeling Poeh, klinkt wel heftig hoor! Hopelijk verloopt de operatie en het herstel goed en blijft je jongste rustig (maar lijkt me ook wel logisch als ze morgen als het zover is wél heel zenuwachtig is).
Liekje81 Noordeling en wat ze zelf t ergste vindt, 6 weken niet sporten en buiten spelen. Dat lijkt me ook het lastigste ja! Succes vandaag!
Noordeling Operatie gelukkig goed verlopen. Ze ging er ook heel goed dapper in. Ze werd wel wat onrustig wakker, maar nu begint ze weer wat op te knappen. Ze ligt rustig en luisterboek te luisteren.
Noordeling Huggybird goed hoor, gelukkig liggen we zonder anderen op een kamer, dus hopelijk nog een beetje slapen vannacht.
Noordeling Huggybird viel niet tegen, nu weer thuis gelukkig, voel me wel uitgeput nu. Spannend dat plekje, dan duurt wachten lang...
Huggybird Er is net een biopt genomen van een plekje in mijn gezicht ( wang vlak voor m’n oor) dit was al drie keer aangestipt door de huisarts, maar dat deed niet genoeg dus nu naar de dermatoloog geweest. 27 maart de uitslag.
Huggybird Noordeling zo vermoeiend ziekenhuis dagen hè? Zo anders dan normaal en toch spannend… logisch dat je uitgeput bent hoor. Ja irritant lang wachten…🙈