Softbasegaming [verwijderd] Doorschrijven dus! Maar hij is dus wel al te koop? Bij Kobo stond dat je hem per 10 oktober kan kopen
Softbasegaming [verwijderd] Aaah oke! ik dacht misschien is er een site waar je wel al kan bestellen ahaha
[verwijderd] [verwijderd] ik draaide vanmiddag de kalender om naar de aankomende week, en daar zag ik hem ook staan! 😁
Rosemary Spannend! De koffers staan klaar, de was is weggewerkt. Vanavond vertrek ik samen met dochter naar mijn moeder en morgen gaan we voor 10 dagen naar mijn broer in Amerika! Hij heeft pas een tweeling gekregen en we gaan op kraambezoek! Ik ga m’n zoon en man wel missen… dat vind ik ook spannend!
Puzzelstukje @[verwijderd] Aaah nou ik heb dus geen idee welk boek het is! Wil je mij een pbtje doen? Ik ben zo benieuwd.
Hooyo-shimbir Morgen krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis! Vandaag zijn ook de verhuis dozen geleverd 🥳. Ben toch wel een beetje nerveus!
Hooyo-shimbir Heb echt amper geslapen door het enthousiasme, spannend en de verdrietige dag van gister met Jamielah haar verjaardag. En dan nog alle indrukken van stage afgelopen 2 weken. Denk dat ik echt maar 2,5 uur slaap heb gehad. 🥹
June Hooyo-shimbir zo'n dag is ook een rollercoaster. Succes met inpakken, klussen en verhuizen. En succes vandaag!