Toch6 dat lijkt bij H weinig uit te maken hoor! Het gebeurt ook gewoon op haar werk, de camping in Italië etc.
Ik vind het dan wel weer een voordeel dat door de drukte er veel meer mensen op straat zijn, of als ik haar 's avonds ophaal van het busstation in de wijk er altijd wel een horecapunt is waar we naar binnen zouden kunnen glippen.
Ik heb juist het idee dat de engste nieuwsberichten vanuit de dorpen komen omdat je daar meer plekken hebt waar langere tijd niemand komt. Hier is altijd wel iemand op straat, al is het om de hond uit te laten. Het meest vervelende heeft ze meegemaakt toen ze buiten de stad naar haar stage ging in een natuurgebied, toen werd ze echt achtervolgd. Toen heb ik haar dus ook iedere keer gehaald, ook al was het pas 17:00.
Maar aan de andere kant hebben wij meer inwoners, dus ook meer creeps 🤷♀️
Mijn ouders hebben me nooit opgehaald. Als ik nu terug denk aan hoe het vroeger bij mij ging denk ik dat het een wonder is dat we het overleefd hebben 😬 We sprongen gewoon bij wildvreemden in een zwarte taxi, want no way dat we volle mep voor een echte gingen betalen, of we waren hadden het briljante plan om van Waalwijk naar Tilburg te skaten om daar op een terrasje te gaan zitten, zonder te bedenken dat we dan om 2 uur 'snachts ook weer terug moesten skaten door de bossen (rondom de Efteling) omdat we geen schoenen mee hadden genomen 🤦♀️
Mijn ouders hebben dat nooit geweten, die sliepen al lang tegen de tijd dat ik thuis kwam.
Te bizar voor woorden, op dat moment voelde het alsof we onoverwinnelijk waren en we avonturen beleefden, maar ik realiseerde me pas achteraf hoe vreselijk veel geluk we gehad hebben omdat het ook heel anders af had kunnen lopen..