Pfff mijn zus belt mij op lichtelijk in paniek ‘ik ben met papa schoenen gaan kopen en hij maakt zich erge zorgen om mama, ze heeft last van haar nek en is raar in haar hoofd. Ze neemt morfine tegen de pijn(dit heeft ze voor haar rug maar was afgebouwd al een poosje) Ik was net met haar aan het FaceTimen en ze heeft me gewoon weggedrukt toen ik zei dat ze maandag naar de dokter moest! Ze is zo eigenwijs!!!’ Ik schrok hier best van…
Eeeh oke, ik ben nu boodschappen aan het doen maar ik ga er straks wel even heen een bakkie thee drinken zonder te zeggen dat jij gebeld hebt.
Ik kom bij mijn ouders en vraag hoe het ermee gaat. Zegt mijn moeder ‘ik heb een stijve nek, heel vervelend… heb er ook hoofdpijn van.
Vervolgens wilde ze met mij mee naar de action en dat hebben we gedaan.
Ik heb mijn vader niet gehoord over zorgen, en het leek best te gaan met mijn moeder maar ze verzweeg de morfine toen ik zei ‘je hebt al pcm en ibuprofen dus zou je er niet zo veel last van moeten hebben…’
Nu heeft mijn zus nogal de neiging meteen in de mega stress te schieten en paniek te zaaien…🙄.
Heb haar gezegd dat we ze vooral met respect en niet als seniel moeten behandelen want ze zijn niet seniel maar gewoon beide prima bij hun verstand.
Morgen even FaceTimen om te vragen hoe het gaat.
Mijn klacht is dat mijn zus eens moet stoppen met paniek zaaien…. Volgens mijn nichtje (18) was ze helemaal over de zeik🙄