[verwijderd] wat lief! Ik zie he berichtje nu pas, we zijn eigenlijk net thuis (wel nog even gegeten thuis, maar ik zit pas net). We hebben dus vandaag kennis gemaakt en de eerste 5 minuten waren vreselijk. Macy in paniek, haar hond in paniek, ging echt waardeloos. Maar toen even rustig gezeten en de riemen af gedaan en uiteindelijk ging prima. Toen ben ik even weggegaan en dat ging ook goed. Daarna met de hele familie nog binnen geweest en dat zorgde weer even voor wat onrust, maar zakte ook weer best snel weg. Dus uiteindelijk hebben we er allemaal vertrouwen in dat dit prima moet gaan lukken. Echt helemaal niet verwacht, maar wel heel fijn. En zou hartstikke goed voor haar zijn om met een goede hond om te kunnen gaan. Dus ik ga je aanbod onthouden voor een volgende keer ๐ฅฐ
We hebben trouwens ook echt een fijne dag gehad. We hebben uiteindelijk besloten om allemaal te gaan en zijn na de kennismaking naar het 3-landenpunt gegaan. Daar heeft mini uitgebreid gespeeld en de mannen zijn samen gaan wandelen. Het was echt een prima dag, soort vakantiedagje tussendoor. Dus ik ben nu wel gesloopt van alle indrukken (en macy ook) maar ook echt tevreden over de dag en de kinderen ook. Morgen moet ik werken en gaat man met de kinderen naar zijn moeder. Daarvan ook afgesproken dat ze er echt een uitje van gaan maken ipv een verplicht ritje en daar hebben ze ook zin in.