Dit weekend vieren we de verjaardag van de meiden en van ons zelf. Wie schittert er weer door afwezigheid, uiteraard mijn vader. Echt weer een briljante reden. Hij wilde bij de verjaardag van mijn zus zijn en heeft daarom zijn vakantie 2 weken verplaatst. Hierdoor kan hij niet bij ons zijn. Op zich een goede reden, maar hij was even vergeten dat hij vorig jaar ook niet op de verjaardagen van de meiden was, omdat hij de dag ervoor op vakantie ging. Hij weigerde toen twee dagen later te vertrekken. Voor mijn zus is 2 weken later vertrekken schijnbaar geen probleem. Zijn vakantie bestaat uit 3 a 4 maanden naar hun stacaravan in zuid-Frankrijk met de auto, dus 2 dagen of 2 weken later vertrekken is niet echt een issue. Mijn reactie was dat ik niet anders van hem had verwacht en nu is hij pissig op mij, omdat ik volgens hem mijn zus niks zou gunnen. Alsof het daarom gaat 🤦🏻♀️.
Schoonouders zijn ook pissig. Ze zijn voor de derde jaar op rij de verjaardagen van een van onze kinderen vergeten. Toen man ze hier op aansprak, was het verwijt van schoonmoeder dat wij haar niet gebeld hadden om haar eraan te herinneren dat haar kleinkind jarig was. Oftewel het is ook nog onze schuld. Dikke vinger allemaal!
Wat een gezelligheid weer.