Eerder deze week zei je, @Hopsatee dat je aan het piekeren was ondanks dat je een supergoede beoordeling had gekregen over een project.
Gisteren moest ik een nogal conceptueel plan voorstellen. Mijn manager zag echter de visualisatie niet goed (ik denk dat de lijnen niet duidelijk genoeg waren) en hij onderbrak me en begon meteen: 'nee, dit is niet wat we hadden afgesproken, sorry maar ik ga nu heel hard zijn.' Tot hij de lijnen wel zag, ik het verhaal deed en hij zijn excuses aanbood. Allemaal goed en wel maar ik blijf daar dus over piekeren. Waarom heb ik die lijnen niet duidelijker kunnen trekken, waarom ben ik niet meteen begonnen met mijn verhaal zodat hij het direct zou volgen, waarom ben ik niet harder. Want uiteraard wil ik, ook als het niet goed zou zijn, feedback kunnen incasseren om beter te worden. En ik neem ook feedback aan met een glimlach maar van binnen is het dan totale chaos als de toon hard is, zoals gisteren. Fight, flight or freeze. Meestal is het freeze en onderga ik het, om er dan weken mee bezig te zijn in mijn hoofd.... echt, waarom maak ik het altijd moeilijker dan het is?