Rietjesbeker Vulpen we blijven vandaag thuis, ik kan gelukkig op afstand werken. En ik ga vanavond heel vroeg naar bed!
Huggybird Ik ben zelf ziek…. Hoofdpijn, verkouden, spierpijn, keelpijn en lig de hele nacht met mijn mond open te snurken….. heb te doen met mijn man. 🙈 heb al aangeboden om op een matras op zolder te gaan slapen maar dat hoefde niet.
Huggybird Rietjesbeker dank je. Ik wist niet dat een mens zo vaak kon niesen op een dag…. Gisteren al zo vaak, en vandaag onverminderd door 🤧
Toch6 J mag beginnen met zwemles maar E is nog niet klaar door corona (hoop dat zexdeze week afzwembriefje voor B krijgt, dan C nog). En uiteraard kunnen ze niet op dezelfde tijd 😑 dus dat wordt 2x in de week naar het zwembad. Nu beurt weggeven zou zo 4 maanden extra wachttijd kunnen zijn
Noordeling Toch6 ik heb er nu ook twee (maar S. zal volgende week wel briefje krijgen voor afzwemmen b) ik zit nu twee uur achter elkaar in t zwembad maar ja... Moet maar even.
[verwijderd] Huggybird Dank je wel. Kreeg 2 uur nadat ik mij ziek had gemeld een berichtje wanneer ik er weer denk te zijn. 🤦🏼♀️
Huggybird [verwijderd] 😱 nee joh! Das echt aso! Op mijn werk hebben ze een vervanger kunnen regelen, dat is denk ik voor het eerst.
Lovely83 [verwijderd] beterschap! En niet op het bericht reageren, te zot dat ze er zo snel naar vragen. Kan gerust een dag wachten.
Lovely83 Ik ben zoooo ontzettend moe en heb de hele dag al oorsuizen. Ik weet dat het door mijn ziekte komt en dat kan ik maar moeilijk accepteren waardoor ik weer enorm over mijn grenzen ga omdat ik niet toegeef aan de moeheid. Ik hou mijzelf dus telkens voor dat als ik maar bezig blijf ik nergens last van heb en zit de meest onnodige klussen in huis te doen. 🤦🏻♀️
Tantetil Lovely83 wat naar dat je je zo voelt, ben je een beetje de dag doorgekomen? Kun je deze week nog ergens tijd voor jezelf inplannen en even uitrusten?
Rietjesbeker De leidster van de peuterspeelzaal heeft een positieve zelftest en ik heb twee snotverkouden kinderen 😫
June Rietjesbeker he gatver!! Mijn oudste kwam opeens met een blafhoest uit de bso. Ze was vanmorgen iets behoorden maar dat is snel omgeslagen. Maar ons weten is ze niet met iemand die corona heeft in aanraking gekomen. Maar we gaan voor de zekerheid even testen.