Ok, ik kom weer eens klagen. Mijn man is een klusproject gestart in de garage. Een klusproject dat ik niet zag zitten en waarvoor ik hem - meerdere malen - had gewaarschuwd. Alles wat ik had gezegd is uitgekomen. Het duurt allemaal veel langer dan hij had voorspeld, en de constructie die hij in zijn hoofd had blijkt nu toch niet handig te zijn. Ondertussen sleept dat klusgedoe mee en is hij de hele dag moe met spierpijn. En daar klaagt hij ook over.
Ik had deze week een superdrukke week op het werk, ik heb dit ruim van tevoren aangekondigd, hij wist het, en toch presteert hij het gewoon niets te doen in het huishouden op de dagen dat ik weg was. Of het minimale. Koken en de vaatwasser vullen. Prima hoor, maar als ik iets laat liggen krijg ik het verdorie OOK te horen.
Vervolgens stoort hij me continu als ik aan het werk ben en moet focussen met random klusvragen. Nee, ik wéét niet waar je f*cking meter is, alsof ik je spullen aan het bijhouden ben! En dan krijg ik te horen dat ik 'niet betrokken ben bij wat er thuis gebeurt'. Nee, ik heb van tevoren gezegd dat ik NIETS te maken heb met dit klusproject! Dat ik er niet betrokken bij WIL worden. Als hij er dan voor kiest het toch te doen, kan hij niet in the middle met dit soort argumenten komen!
Dit weekend 'moet het echt af komen', ik ben benieuwd, maar MAN, wat heb ik het gehad.
*rant modus uit