Miek89
Nou, dat dachten we dus. Nu hoorde man van de andere buurman dat ze tussendoor nog even op vakantie zijn geweest, gebruik die vrije dagen lekker om je huis af te krijgen denk ik dan. Man is het ook flink zat. Natuurlijk hebben ze alle recht om hun huis te verbouwen, maar elke keer een klein beetje doen.. wij snappen er iig niks van. Man heeft al geroepen dat hij straks de boorhamer om 5 uur op een zaterdagochtend in de vloer zet als wij onze keuken gaan verbouwen. Dat doet ie ook als ik het hem niet uit z'n hoofd praat, ik snap wel dat hij het wil doen omdat het enorm irritant is dat er geen eind aan lijkt te komen, maar het is ook best flauw natuurlijk.
Mamabeertje
Ik zou het niet erg vinden als het bijv een week continu herrie zou zijn, als het dan af is, maar nu is het gewoon steeds een half uur/ uurtje. De rest van de dag is het stil omdat ze aan het werk zijn. Wat schiet je er nou mee op om na het avondeten nog even die boor te pakken om rond 19.00 weer te stoppen? Ik ben echt heel blij dat ze dan ook stoppen zodat mijn jongste 2 naar bed kunnen. Ze zitten dus ook al weken in die puinzooi, op hun vakantie tussendoor na dan๐. Ik weet wel dat ik uit logeren ga als mijn man er straks alle tijd voor zou nemen, bel maar als je klaar bent. Nu gaat dat niet gebeuren, mijn man is gelukkig wel van het aanpakken en doorzetten.