Pimpelmeesje Side-note; als je een keer wel naar dat museum wilt, en die is niet in de regio, dan heb je een valys pas nodig ipv regiotaxipas.
Moet ik nog steeds een keer aanvragen. Ooit in verdiept, maar toen haakte ik af bij de verschillende vormen van de valyspas en snapte ik niet zo goed wat ik nu moest aanvragen.
Pimpelmeesje En meestal is het dan echt de ellende niet waard als ik eerlijk ben.
Dit is het inderdaad. Ik heb nu zelf wel besloten dat ik toch een keer wat ga doen.
Op 2x na heb ik de taxi altijd gebruikt voor nuttige afspraken (ziekenhuis etc). 1 keer dat ik het echt voor iets leuks heb gebruikt, ging het ook nog grandioos mis. Ik ging een yinyoga workshop volgen en de taxi presteerde het om bijna 2 uur over een rit van 20km te doen. Het was op een zondagochtend en onderweg moesten we allerlei kerkgangers ophalen en naar verschillende kerken brengen. Mijn workshop was al bijna klaar toen ik kwam opdagen 😖.
Ik ga of naar het museum of in mijn uppie naar de sauna. Zit ik wat minder aan tijd gebonden. Ik vind dat ik dat verdien!
Ik heb nog een vraag. Hoe deed jij het met werk? Ik ga over 2 weken beginnen met reïntegreren en dat moet ik denk ik ook met de regiotaxi doen. Weet jij of je het hier ook voor mag gebruiken? Ik heb de wmo consulente vorige week dinsdag al gemaild met allerlei vragen, maar gok dat ik hier pas antwoord op krijg als ik er eerst zelf 10x achteraan gegaan ben 🙄.