Katheter verwisseld. Bloeddruk was erg laag, niet gek met al die bloeddrukverlagende middelen. Ze ligt op de interne. Ze is erg moe. Dus ze houden dr sowieso nog vandaag. Dinsdag afspraak op longafedeling, dus waarsch daarna weer naar huis.
Vriend heeft via mp een tweedehands rollator gekocht. Want nu 1 te leen en kost 1.90 per dag. Die dus de meeste tijd maar staat te staan wegens al die dagen in het ziekenhuis.
Dus hij vroeg zn zus of ze die kon halen. Maar nee dat kan allemaal niet, want ze loopt nu weer 'achter' met dingen. Zoals de planten water geven en de was opvouwen. Echt hoor, zit je de godsganse dag thuis, kunnen wij nog dat soort dingen doen. Ze belt ook weer elke dag. Wordt er niet goed van. Net tijdens het hardlopen weer. Heb niet opgenomen. Ze belt ook bijna dagekijks als ik aan het werk ben. Daar heb ik wel wat van gezegd. Begon ze te huilen 😬
Woensdag komt man van de wmo voor aanvraag huishoudelijke hulp, wat ook nog niet op gang is. Al bijna 2 maanden verder en gebeurt dus niks doordat ik telkens de afspraak af moet zeggen omdat sm dan weer in zh ligt. Is om 12 uur woensdag. Moet ik ook bij zijn, want sz kan dat schijnbaar niet. Gelukkig kan dafne alleen naar huis, maar kom op zeg. Hoe moeilijk is zo'n gesprek?
Nou ja, moest ff klagen hoor.