[verwijderd] Zonnebloem nee ik bedoel het zoals met haarverf, bij sommigen blijft het gewoon niet lang zitten. Soms is dat hormonaal (tienermeiden of zwangerschap) , maar soms is het ook gewoon geen-idee , random of zo (dat zal wel niet hoor, maar wat het dan wel is weet ik niet)
[verwijderd] [verwijderd] het enige wat ik kan bedenken is dat ik mijn haar te kort (minder dan 24 uur) van te voren nog gewassen had, dat kan invloed hebben op de hechting van het pigment. Maar dan zou dat bij H geen invloed gehad moeten hebben, toen had ik me er wel aan gehouden. En mindere hechting lijkt me ook niet hetzelfde als helemaal niks..
Pimpelmeesje [verwijderd] je hebt niet de verkeerde onderdelen gemengd? Ik heb jaren het haar van m'n moeder geverfd, en 1 keer had ik de crΓ¨me spoeling die erna moest erbij gedaan ipv het kleurdingetje π
[verwijderd] Pimpelmeesje haha nee, dat sowieso niet! Bij die van garnier lijken ze inderdaad heel veel op elkaar maar syoss heeft zo'n rotzakje conditioner, dat valt niet te mengen! En ik heb 3 gekleurde, soort van (rozerood in plaats van paars) haren, dus dat zou genoeg bewijs moeten zijn dat het wel klopte..
Jules @[verwijderd] Hoe gaat het nu? Hoe was het bij de tandarts? Wat akelig dat je zo hard gevallen bent zeg!
[verwijderd] @Jules Wat lief dat je het vraagt. Mijn kip is nog erg dik en heeft inmiddels korsten. Is niet heel fijn, maar dat is natuurlijk wel nodig om te helen. Verder heb ik vooral last van de spieren in mijn bovenlichaam. Gisteren was ik na een halve dag school dan ook echt heel moe. Ik denk dat uitrusten de truc gaat zijn. π
Rietjesbeker [verwijderd] je zult je wel een paar dagen op zn minst flink beurs voelen... Kon de tandarts nog iets doen voor je tanden?
[verwijderd] Rietjesbeker Mijn voortand bleek inderdaad gebroken, dat stuk is losgemaakt en er opnieuw aangelijmd. Het is nu even aankijken of er verkleuring optreedt. Over 6 weken terug om de zenuw te testen. Ik merk wel dat mijn tand verschoven is, een fractie gedraaid zeg maar. Best vervelend met eten, maar ik ben al blij dat ik mijn kiezen weer op elkaar krijg.
Pimpelmeesje Overal zie ik puppies en Ik. Wil. Ook.! Maar ik denk niet dat het handig is. We willen wel graag een kat of 2, dus dan daar maar naar kijken π
[verwijderd] Pimpelmeesje Overal zie ik puppies en Ik. Wil. Ook.! Ik heb precies hetzelfde, heb er vannacht zelfs over gedroomd π
[verwijderd] Yes, mensen in ons huizenblok hebben een partytent in de tuin gezet, incl discolichten, met hardstyle muziek aan, schreeuwende gasten en vuurwerk. Inmiddels is het bijna 23:30 en ik ben het toch mooi zat.
[verwijderd] Hopsatee Nope, is tot minimaal half 3 doorgegaan. Gelukkig doen ze het niet elke week, maar het zijn wel elke keer dezelfde mensen die geen normaal feestje kunnen organiseren en een verschrikkelijke herrie maken.
iMoeder [verwijderd] Ohh vreselijk. Ik heb ook achter buren die dat twee keer per jaar doen ongeveer zoβn feestje. Onze tuinen liggen tegen elkaar aan dus ik krijg dan altijd alles mee. Ook idd partytent en vorige keer hadden ze zelfs een soort DJ.