Nescio Hopsatee Ja, ik doe dat standaard elke week wel, is inderdaad vies 😬 . Maar nu leek de geur meer uit de 2 wasbakken te komen. Heb in zowel de gleuf als in de 2 sifons een scheut bleek gegoten en laten rusten. Net alles afgespoeld en de geur is weg 🥳 gelukkig maar want werd er gek van.
smax Manque Het is echt een leuk, dankbaar beroep. Op wat pubers na zijn mensen dankbaar dat je komt tolken 🙂
[verwijderd] Ik stond al heel gejaagd op en het is over de dag niet beter geworden. De kinderen kunnen alleen maar janken en zijn vervelend. Ben al even weg geweest maar dat was niet genoeg. Ben nu door man naar boven gestuurd.
Rosemary Een stuk van m’n draadje achter m’n tanden was los en stak steeds in m’n tong. Ik heb hem weer vastgeprut, waardoor het nu geen pijn meer doet maar m’n tong heeft wel een wondje waardoor alles zeer doet 😣
Manque [verwijderd] Oh neeeeeee! Is het komend weekend? Dan heb je misschien nog wel tijd genoeg om op te knappen...
Vulpen [verwijderd] Hoe gaat het nu? Wij zitten weer in zo'n eindeloze verkoudheidscyclus... Jongste was 2 weken geleden snipverkouden, nu oorpijn, oudste begon een week later met hoesten erbij, ik heb keel- en hoofdpijn, blugh.
Huggybird Vulpen ik sluit me aan bij de club…. Ook keelpijn hoofdpijn en snotterig…. Balen, beterschap.
Softbasegaming Toch6 Hij geeft ongeveer 4 á 5 van de 7 dagen over. Eet bijna niet meer... Ik vertrouw het allemaal niet heb t paar weken geschoven op amandelen (die moeten geknipt worden) maar dat is pas 10 mei en ik vertrouw het gewoon niet 😢
Miek89 Softbasegaming oh dat klinkt niet fijn nee, kan je niet aansturen op een verwijzing naar de kinderarts?
[verwijderd] Jemig, zit je ineens bij de hap. Ben met de fiets ge allen, recht met mn bakkes op het fietspad. Tand kapot, gat in mn lip. Doet erg zeer.
Vulpen [verwijderd] O bah, sterkte! Hopelijk kunnen ze je tand een beetje mooi maken weer (is bij mij destijds goed gelukt...).