Klaaaaaaag
Iedereen ziek in huis.
Morgen weer telefonisch overleg met de dokter voor grote R want hij blijft ziek en koorts houden.
Kleine R voelt zich ook ziek maar met paracetamol is het gelukkig te doen voor hem.
Baby L voelt zich op zich goed. Ze heeft wel keelpijn maar ze is nog vrolijk en slaapt/eet goed. Ik hoop dat ze verder geen klachten gaat krijgen.
Vriend is echt goed ziek. Hij voelt zich zo beroerd. Koorts, koud, rillen, pijn overal. Echt griep. Morgen is het dag 3 a 4 voor hem, hopelijk gaat het daarna beter.
Ikzelf heb geen koorts, wel wat verhoging. Ik voel me niet zo beroerd gelukkig. Wel keelpijn, pijn op de borst, moeite met slikken, mijn luchtpijp voelt vol maar hoesten is moeilijk. Dat lukt alleen oppervlakkig. Ik voel me ook wat misselijk.
Voor zowel mijzelf als vriend let ik wel op symptomen van longontsteking. Misschien wat voorbarig hoor, kweenie, griep ervaar ik wel anders dan een verkoudheid.
Niemand is ook verkouden trouwens.. gek eigenlijk? Of niet hoor. Weetikveel 😅
Hierna is het echt wel klaar hoor vind ik. De hele winter zijn we constant ziek, en goed ziek ook. Nauwelijks leuke dingen kunnen doen daardoor. Bah.
Ik heb behoefte aan de lente! Ik wil iedereen weer gezond en sterk! 💐