Even gillen: ik heb een onwijs drukke dag vandaag, en alles gaat fout. Handschoenen kwijt, gymschoenen kwijt.
Kinderen moeten met de bus naar school, maar natuurlijk was ik vergeten om de ov chipkaarten op te laden. Dus ik stond al heel vroeg bij de Albert Heijn vanmorgen. Komt H ondertussen aan, die is haar huissleutels vergeten, en ik ben niet voor 5 uur thuis. Uiteindelijk zo lopen schuiven met I's uren dat we een uur eerder vertrekken en een hele strakke planning moeten aan houden. Dus dat lijkt soort van geregeld, maar omdat we dus een uur eerder weg moeten moet ik alles nu regelen.
Papieren voor de psycholoog digitaal toezenden, maar de opslag van mijn telefoon was vol, dus dat koste me 3 pogingen om te kunnen uploaden want ik werd er steeds uitgegooid. De headset van I moet ter reparatie, kabels kwijt. Nou had ik kunnen weten dat I zelf enorm verantwoordelijk is, dus nadat ik 3 kwartier heb lopen zoeken, kreeg ik een appje dat die in een verborgen vakje in de doos zaten, dat had I zelf al gedaan. Wist ik veel, die lagen de hele week klaar op het bureau, ik ging er vanuit dat ze daar nog lagen.
Ik moet straks de bus abonnementen ophalen, ben ik H's identiteitskaart vergeten, die heeft ze natuurlijk zelf bij. Die vergeet hem altijd, behalve vandaag, dus ik kan morgen weer terug.
Het is nog niet eens 9 uur, lekkere start van de week.. ik wil terug naar bed 🙈