Vulpen hele goede reden toch?
Ik herken het wel hoor, ik heb kennissen en ik snap niet waar ze de energie vandaan halen (of het geld π¬), maar daar is het iedere dag wel iets. Holiday on ice, dierentuin, pretpark, schaatsbaan..
En dan komen wij aan: H gaat nog wel mee naar het tuincentrum ofzo, maar I loopt al een week in pyjama. Die beweegt hooguit om een apparaat op te laden of naar de wc te gaan, maar dat was het ook wel. Vandaag is die toevallig aan het knutselen, dus er komt voorzichtig weer wat leven in, maar afgelopen week heeft die alleen maar in bed/op de bank gelegen. Was gewoon nodig, zo is I π€·ββοΈ
Er zijn zo veel factoren die daar in meespelen, en persoonlijke behoeften zijn gewoon verschillend. I heeft vakantie Γ©cht nodig om uit te rusten, anders gaat het fout op school.
Jouw kind is ziek. Die heeft nu ook gewoon rust nodig, zo simpel is het. Je doet wat het beste is voor jouw kind!
Maar onderschat thuis dingen doen ook niet hΓ¨, daarmee maken ze ook leuke herinneringen! Uiteindelijk hebben ze gewoon aandacht nodig, en is het echt niet zo belangrijk of dat nou in een dierentuin is of bij het maken van een dierenpuzzel. Je doet het prima, laat je niet gek maken! En beterschap natuurlijk! π