[verwijderd] Mijn klaag. We deden lootjes met de familie en ik ben er weer bekaaid afgekomen (alweer). Het ging om een bedrag van 20 euro en ik had hele leuke dingen op mijn lijstje staan. Vervolgens krijg ik een blikje groene thee. Hardstikke leuk hoor thee, maar niet als ik een specifieke smaak op het lijstje zet en je komt aan met een groene thee wat ik echt niet lekker vind. Ik had zo medelijden met mezelf dat ik direct na de cadeaus de mooiste theepot met brandertje online heb besteld (ik wilde zooo graag een theepot). #luxeprobleem
[verwijderd] [verwijderd] Ik had zo medelijden met mezelf dat ik direct na de cadeaus de mooiste theepot met brandertje online heb besteld (ik wilde zooo graag een theepot). hahaha π Niets mis met een beetje zelfmedelijden, haha!
Rietjesbeker Rietjesbeker en daar gaat mijn man ook ... Nu maar hopen dat ik in elk geval blijf staan, anders wordt het helemaal een drama π
Miek89 Rietjesbeker oh wat vervelend π¬ ik ben gisteravond ziek geworden, wat een rotgriep is dit zeg π beterschap en sterkte!
Marshmallow Ik ben zo duizelig en stokdoof(ook oorpijn), mijn hoofd lijkt vol watten te zitten en mijn benen lijken wel van elastiek. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, voelt zo gek. Maar vooral dat duizelig zijn is echt naar. Nog niet eerder bij een griep gehad.
Marshmallow Manque ja dat wel. Vriendin van mij heeft dezelfde griep. Begon met rillingen en hoesten en nu nog steeds duizelig en wiebelig op haar benen. Bij haar begon het vorige week maandag. Het is echt een hardnekkige variant dit. Ik ben ook gewoon uitgeput qua gevoel nadat ik ook maar een klein iets heb gedaan. Bv mijn schoenen aandoen π Niet buiten adem maar echt het gevoel dat ik een marathon heb gelopen ππ€£ Spierpijn ook in mijn hele lichaam. Heb al paar keer getest op corona maar die zijn steeds negatief.
Marshmallow Miek89 beterschap het is zo rot. Morgen naar Freek Vonk Live, dus de rest van de dag doen we niets. Vooral die wiebelige benen voelen zo gek π© Drink nu mijn theetje op en ga dan lekker slapen weer.
Miek89 Marshmallow ja jij ook! Ik zit aan de gemberthee de hele dag door, in de hoop dat het wat helpt voor m'n keel π€ ja 't zijn net zeemansbenen π
Zonnebloem Deze ochtend moeten de kinderen toch naar de huisarts terwijl ik alleen belde voor een recept, ik denk dat ze beide een bacterie hebben waardoor ze diarree hebben en blijven houden. π«