Ik sloot mij vanmiddag later aan bij de familie. Zoon kwam direct naar mij gerend dat hij naar huis wilde. Meestal een teken dat er iets voorgevallen is.
Een tijdje terug had nichtje A al tegen onze zoon gezegd dat nichtje Z hem haat.
Maar zoon trok het zich niet aan, want 'ik doe gewoon wat ik zelf wil'.
Nichtje A en onze zoon zijn echter 2 handen op 1 buik.
Zoon wilde vanmiddag graag met beide nichtjes spelen, ze hadden echter beide een pop gekregen en nu mocht zoon niet meespelen omdat hij geen pop had. Het was echt sneu om te zien, dus ik ben gaan kleuren met hem.
Iets later zag ik ze weer samen spelen, maar werd zoon buiten gesloten door nichtje Z waarop ik daar iets van heb gezegd.
Na het eten zitten de nichtjes onder de tafel en zegt nichtje Z: ik vind hem (onze zoon) irritant en hij mag niet meespelen.
Uiteindelijk trokken onze zoon en nichtje A weer naar elkaar en zijn ze samen gaan spelen.
Nichtje Z ging vervolgens huilend bij haar moeder zitten dat ze niet mee mocht spelen, maar daar is dus niets van waar. đ
Maar nu kreeg zoon dus de schuld en ik kan daar zo niet tegen.
Hij deed echt helemaal niks, want anders had ik hem gelijk aangesproken.
Daarnaast kregen de meiden echt hele dure grote kado's en kreeg zoon een pakje kleurpotloden.
Ik heb mijn portie irritatie weer gehad hoor deze feestdagen, morgen weer lekker met ons drietjes.