Afgelopen maandag zou iets binnen komen dat ik besteld had voor de kerstswap. Ik moest tussendoor ook met R naar het cb en vroeg mijn vriend, die gewoon thuis was, om op te letten.
Ik kreeg uiteindelijk een niet-thuis melding en dat het pakket de volgende dag hier bij de lokale primera zou liggen. Prima, dacht ik. Haal ik het daar wel op, want ik wilde daar toch ook nog een kaartje gaan uitzoeken voor de kerstswap.
Alleen nu wordt het bezorgmoment iedere keer verschoven naar 'morgen' en heb ik dus nog mijn pakket niet.
Mijn frustratie gaat deels naar mijn vriend, die waarschijnlijk gewoon niet heeft opgelet doordat hij met headset op heeft zitten gamen. En deels dat ik mijn pakket nog niet heb.
Ik wilde alles lekker op tijd klaar kunnen hebben zodat ik dat in mijn hoofd kan afstrepen en zodat ik sowieso gewoon niet te laat zou zijn met verzenden.
Maar ik kan nu niet verder. Ik heb het pakketje nodig om te zien of alles in de doos past die ik er nu voor heb achtergehouden. Als dat niet past, moet ik een grotere doos regelen.
Ik wil het pakketje nog inpakken, net als de rest. En eventueel de doos ook als ik genoeg inpakpapier over heb van diezelfde rol. Of dan kijken of ik hetzelfde papier of toch iets anders bij kan kopen.